Cubit The Hardcore Platformer Robot HD is een platformgame vol actie, waarin muziek een belangrijke rol speelt.
Je hebt maar één knop nodig om te springen. Daarmee moet je Cubit van het ene naar het andere platform laten springen. Ondertussen moet je hindernissen en vijanden omzeilen.