Cycle of Eternity: Space Anomaly
Het verhaal gaat om drie afgestudeerden van de ruimtevloot, die in een tijdval zijn gevallen. Als ze proberen naar huis te gaan, raken ze in nog grotere problemen. Vecht met vijanden, verbeter je schepen, doorloop het verhaal en probeer je helden uit de ruimte te bevrijden!