Iedereen weet wat dinosaurussen zijn, maar wist je bijvoorbeeld dat een Tyrannosaurus rex een auto doormidden had kunnen bijten? Hij zou de wagen moeiteloos opgepeuzeld hebben!
Dinox is een quizspel over de prehistorie. Je leert de wereld van de dinosaurussen kennen via fraai vormgegeven video’s. Aan de hand van meer dan 900 vragen kun je je kennis over allerlei prehistorische wezens testen. Probeer een zo hoog mogelijke score te behalen. Je hoeft het trouwens niet alleen te doen! Maximaal vier spelers kunnen het tegen elkaar opnemen om te zien wie het meest over dino’s weet. Je kunt Dinox spelen in het Engels, Frans, Duits, Spaans of Nederlands. Je hoeft trouwens geen lange teksten te lezen, want als je wilt, worden alle vragen voorgelezen in de taal die je wilt horen.