Dragon Skills
Dragon Skills biedt klassieke speelhalgameplay die gebaseerd is op bekende games uit de jaren zeventig.
Het doel van de game is om alle stenen in een level kapot te maken. Dragon Skills is echter uniek, omdat de bal een staart heeft die steeds langer wordt. Als de bal en de staart elkaar kruisen, krijgt de speler beloningen.
In ieder level moet de speler proberen om een zo hoog mogelijke score te behalen. Om dat te doen heb je Dragon Skills nodig. Sommige van die skills worden automatisch geactiveerd en hebben een positief of negatief effect. Andere skills kun je opslaan en gebruiken wanneer je zelf wilt.