Eba & Egg: A Hatch Trip
In Eba & Egg: A Hatch Trip kun je de twee hoofdpersonages tegelijkertijd besturen! Laat ze allebei een andere route nemen en probeer de beste weg naar een perfecte score te vinden!
Baan je een weg door uitdagende levels om het broertje of zusje van Eba uit te broeden! Eba & Egg: A Hatch Trip!