Evofish
Evolueer van prooi naar roofdier in de oneindigheid van de oceaan en stoot door naar de top van de voedselketen! Overleef een steeds gevaarlijker wordend stroom vijanden en evolueer een van de vier helden door de zwakkere vissen op te eten. Word het meest gevreesde roofdier in deze vijandige omgeving - geniet van uren spelplezier terwijl je je omhoog werkt tot meester van de oceaan. Strijd in partymodus tegen of met 2 tot 5 spelers in een van de drie multiplayermodussen in lange en spannende gamesessies met je vrienden!