Fist of the North Star: Ken's Rage 2
Fist of the North Star: Ken's Rage 2 is een samensmelting van de populaire manga 'Fist of the North Star' en de 'Warriors'-spellen die bekendstaan om de bloedstollende gameplay. Het spel bevat verschillende afleveringen van de originele manga en de verhaallijn van Raoh. Het laatste verhaal draait om Bat en Rin.