Funk of Titans is een spannende game die je niet snel loslaat. De gameplay is leuk en eenvoudig, maar toch is de game erg uitdagend. Je speelt als Perseus, zoon van Zeus en beschermer van de legendarische, heilige muziek: de Funk. Ren door de Griekse godenwereld, verzamel muziekplaten, versla vijanden, draag epische kostuums, berijd de legendarische Pegasus en neem het op tegen de boosaardige Musical Titans in danswedstrijden waar de vonken vanaf vliegen. Er kan slechts één muzieksoort voortbestaan en de Funk is de muziek van de goden.