Grand Prix Rock 'N Racing
Grand Prix Rock 'N Racing biedt razendsnelle races barstensvol adrenaline. Je kunt je bolide aanpassen door de motor, de remmen, de banden en nog veel meer te vervangen, totdat je wagen snel genoeg is om het kampioenschap te winnen!
Er is een online ranglijst waarin je je beste tijden kunt vergelijken met die van je vrienden en andere spelers van over de hele wereld.