Ben je klaar om de wereld van de boosaardige groenten te bevrijden?
Omdat hij genoeg heeft van kinderen die ijs lekker en groenten vies vinden, brengt de boosaardige broccoli een leger bijeen. Hij is van plan een einde te maken aan de smakenwereld, en wil iedereen dwingen om smakeloze groenten te eten.