Dit is een tower defense-game met simpele graphics.
De ruimte-expeditie naar de aarde-achtige planeet is voorbij. We kwamen hier voor kolonisatie, maar we zijn vreemde wezens tegengekomen. Er rest ons niets anders dan deze planeet te veroveren.