Inside My Radio
Laat je creativiteit de vrije loop, volg het ritme van de muziek en laat zien over hoe veel muzikaal talent je beschikt. Jij zit aan de knoppen: met Inside My Radio kun je zelf een nummer componeren door je acties en bewegingen, of door gebruik te maken van jam zones, waar je zelf nummers kunt kiezen en mixen.
Zorg dat je de maat niet verliest in de spelstand Time Attack. Hoe vaker je de beat raakt, des te verder je score vermenigvuldigt wordt. Zorg dat je geen enkele beat mist, anders raak je je score kwijt!