Joe's Diner
Aan de pittoreske Route 7, ver van de bewoonde wereld, staat Joe’s Diner. Een maand lang moet je ’s nachts het restaurant beheren. Je belangrijkste taak is de tafels schoonmaken. Een eitje, toch?
Het is jouw taak om ervoor te zorgen dat de boel niet uit de hand loopt. Zorg dat je de oude indianen niet tegen je in het harnas jaagt en dat je het restaurant niet verwaarloost.