Zodra je wordt uitgeschakeld krijg je de kans om de VOID te gebruiken. Na het intoetsen van de juiste code krijgt de speler een willekeurige power-up om de racers op het circuit compleet van de kaart te brengen.
Deze game bevat verschillende spelstanden. De basis is de Racer-stand, en de andere spelstanden zijn hier op gebaseerd. De Light-stand speelt zich af in een duister level waar de racer die op kop loopt een klein lampje aan zich vast heeft hangen.