Kick & Fennick is een platformavontuur over een klein jongetje met een bijzonder vuurwapen.
Vlak nadat hij is ontwaakt in een verlaten maar kleurrijke wereld, komt Kick een kleine, vliegende robot met de naam Fennick tegen. Fennick beschermt Kick tegen een gevaarlijke bewakingsrobot. Samen gaan ze op reis naar de Core Tower om een nieuwe energiecel voor Fennick te zoeken.