Het leven in de tempel van de konijnen hangt aan een zijden draadje. Universal Evil heeft opnieuw toegeslagen en al je leerlingen ontvoerd. Alleen jij wist te ontsnappen. Ze besluiten je in leven te laten... maar dat zullen ze al snel berouwen!
Dit spel bevat gedetailleerde graphics, humor, urenlang speelplezier en een intuïtieve besturing. Alle 80 levels vereisen inzicht, precisie, behendigheid en een heel wat wapengekletter. Er zijn tevens tal van trofeeën om te winnen, baby's om te redden, wortels om te eten en een universeel kwaad om te bestrijden.