Laser Blaster
Bescherm de planeet tegen laserstralen uit de lucht. Raak het touchscreen van de Wii U GamePad aan om raketten af te vuren en de lasers te vernietigen, voordat ze het aardoppervlak bereiken. Koop upgrades om snellere en krachtigere raketten te krijgen. Behaal een zo hoog mogelijke score voordat je laatste lanceerinstallatie in puin wordt gelegd. Commandant, al onze hoop is op u gevestigd!