Lone Survivor: The Director's Cut
Lone Survivor: The Director's Cut is een nieuw soort avontuur waarin jij bepaalt hoe je overleeft. Speel zonder een schot te lossen of vermoord alles dat op je pad komt. Eet en slaap goed, of gebruik medicijnen om op de been te blijven. Zoek naar overlevenden of ontsnap in je eentje. Houd je geestelijke gezondheid in de gaten, of word krankzinnig. Lone Survivor is een spel waarin je keuzes echt het verschil maken.
Deze uitgebreide versie van Jasper Byrne's angstaanjagende meesterwerk borduurt verder op Lone Survivor's duistere verhaal met honderden nieuwe details, meer locaties, meer dialogen, meer missies, meer voorwerpen om te maken en zelfs twee compleet nieuwe aflopen.