My Exotic Farm
Als je begint, bezit je alleen een veld, een handjevol kleingeld en een enkele, kleine struisvogel. Je moet je struisvogel voeren, ervoor zorgen en zorgen dat ze gelukkig is. Als je struisvogel goed gevoed is, legt ze eieren die je kunt verkopen aan de winkelier. Met dit geld kun je vervolgens nieuwe dieren kopen op de boerenmarkt.