Octodad: Dadliest Catch
Octodad: Dadliest Catch is een game over verwoesting, bedrog en vaderschap. De speler kruipt in de huid van Octodad: een dappere octopus die zich voordoet als een mens en een onopvallend leven leidt. Octodad heeft het niet gemakkelijk. Hij moet alledaagse taken uit zien te voeren met zijn tentakels en tegelijkertijd zijn ware aard verborgen zien te houden voor zijn menselijke familie.
In Octodad: Dadliest Catch moet het huiselijke weekdier omgaan met het toenemende wantrouwen van zijn vrouw en de schijn ophouden tijdens een rampzalig uitstapje naar het plaatselijke aquarium. Kun jij de achtarmige vader besturen zonder dat zijn familie erachter komt dat hij eigenlijk een ongewerveld zeedier is?