Oddworld: New 'n' Tasty
Verken als Abe, de originele held van Oddworld, eeuwenoude ruïnes, ontwijk dodelijke carnivoren en ontloop schietgrage jachtpartijen in deze liefdevolle bewerking van de klassieker Abe's Oddysee. New 'n' Tasty is volledig opnieuw ontwikkeld en blaast de originele Oddworld-game nieuw leven in met next-generation technologie. Ontdek adembenemende beelden, beter geluid en een diepere spelervaring.