PixelMaker Studio
PixelMaker Studio is een tekenprogramma dat speciaal is ontworpen om pixelart mee te maken!
Met behulp van de gebruiksvriendelijke tools op je Wii U kun je allerlei mooie afbeeldingen maken. Experimenteer en maak personages en omgevingen die gebaseerd zijn op je favoriete klassieke videogames, of verzin zelf wat je wilt ontwerpen!