Plenty Of Fishies is een game die exclusief voor de Wii U is ontwikkeld. Behaal een zo hoog mogelijke score door kleine visjes te eten om zelf groter te worden. Dankzij de verschillende spelstanden voor één of meerdere spelers biedt deze game eindeloos plezier. Ieder level heeft verschillende uitdagingen en iedere spelstand zorgt voor een andere beleving. In de online ranglijsten kun je jezelf uitdagen om scores van spelers uit de hele wereld te verbeteren.