Queen's Garden
Op een heuveltop, in een woestenij, leefden een koning en koningin, frank en vrij. De vorst deed alles om zijn vrouw te bekoren, en maakte de tuin voor haar groter dan ooit tevoren. Creëer een ware bloemenzee, vul de lucht met rozengeur, schep een paradijs voor twee, en geef de woeste grond grandeur. Dit is een taak voor een blauwbloedig tuinier. Dien de vorstin en maak goede sier!