Ontdek de officiële gameversie van de kubus van Rubik!
Speel met een authentieke digitale weergave van Rubiks kubus. De kubus van Rubik is een 3D-puzzel die in 1974 is uitgevonden door de Hongaarse beeldhouwer en professor Architectuur Ernő Rubik.