Run Run and Die
Run Run and Die is een ongewone game waarin je uit een complex moet ontsnappen. Baan jezelf een weg door 24 levels vol stekels, bommen, robots en onmogelijke sprongen. Je bent een pinguïn die wakker wordt in een donker laboratorium. Hoe ben je daar terechtgekomen? Wie zit hierachter?