SUPER ROBO MOUSE
We hebben jouw hulp nodig! ROBO is gevangen genomen door de kwaadaardige BOLTZ CLAN en heeft hulp nodig om hem veilig naar het doel te krijgen. SCHIET OP! Ontdek meer dan twintig levels in drie verschillende werelden tijdens je poging om ROBO te laten ontsnappen. Onderweg kom je talloze hindernissen tegen, waaronder zaagbladen, spikes, vlammenwerpers, lasers en zelfs haaien. Laat je betoveren door de prachtige handgetekende graphics en de exclusieve soundtrack.