SWAP BLOCKS
In Swap Blocks is het aan jou om drie of meer gelijke blokken op een spelbord naast elkaar te plaatsen door het wisselen van andere blokken. Speel alleen of tegen de CPU. Er zijn ook verschillende uitdagende puzzels om je vaardigheden te testen.