Sanatory Hallways
Gewapend met niet meer dan een zaklantaarn probeert Charla Mr. Spook op afstand te houden. Charla moet een blauwe sleutel zien te vinden om door een blauwe deur te ontsnappen, voordat ze haar verstand volledig verliest. Mr. Spook moet voorkomen dat Charla ontkomt door haar bang te maken. Dat kan hij rechtstreeks doen, of door middel van allerlei trucjes. Mr. Spook kan valstrikken plaatsen, met deuren goochelen, de stroom laten uitvallen en nog veel meer.
In bonuslevels voor één speler kunnen spelers de waarheid achter Charla’s nachtmerries ontdekken en een eind maken aan de nachtelijke visioenen.