Secret Files: Tunguska
Vladimir Kalenkow, een bekende wetenschapper die onderzoek doet naar de Toengoeska-explosie van 1908, raakt vermist. Zijn dochter Nina en zijn assistent Max raken betrokken bij een samenzwering van epische proporties. De twee avonturiers worden achternagezeten door de Russische veiligheidsdiensten en een fanatiek geheim genootschap, terwijl ze mysteries ontrafelen in Duitsland, Rusland, Cuba, China en zelfs op Antarctica. Hoe dichter ze bij de waarheid komen, hoe meer hun leven in gevaar is!
Help Nina en Max om verschillende uitdagende missies te voltooien en complexe raadsels op te lossen. Het meeslepende verhaal van de game brengt je naar meer dan honderd spannende locaties in de meest exotische uithoeken van de wereld. Reis naar uitheemse plekken, verken uiterst gedetailleerde omgevingen, ontmoet interessante personages en verzamel bruikbare informatie. Ontrafel een geheim dat wetenschappers al meer dan een eeuw bezighoudt!