Shadow Archer
Jij bent Shadow, een ervaren kruisboogschutter. Weersta hordes weerzinwekkende wezens door ze met je vertrouwde kruisboog te verslaan. Verzamel power-ups om sterkere vijanden het hoofd te kunnen bieden!
De power-ups helpen je in de strijd tegen de oneindige vijandelijke hordes. Je voorraad pijlen is beperkt, dus ieder schot telt in deze uitdagende retrogame. Schiet, scoor en overleef in Shadow Archer!