Nodig een vriend uit om de even vreemde als prachtige wereld van duisternis en licht te verkennen in het samenwerkavontuur Shadow Puppeteer.
Shadow Puppeteer is winnaar van de 2015 Indie Prize Director’s Choice Award en neemt je mee naar een unieke en prachtige wereld met wonderschone beelden en betoverende muziek.