Je bent Emuela, een geniale tovenares. Ze is op een missie. Waarom? Niemand die het weet. Maar we weten dat er (kleine) vernietigingen gaat plaatsvinden. Ze komt onderweg bekende en nieuwe vijanden tegen die haar in de weg staan op haar missie om… wat het ook mag zijn! Reis door verschillende werelden vol gevaarlijke wezens in Sinister Assistant.