Deze legendarische shooter is terug om zijn tiende verjaardag te vieren in een superdestructieve stijl. Door de intensiteit van klassieke arcadespellen te omarmen en te combineren met moderne visuals, biedt Sky Force Anniversary een overweldigende shooterervaring met een ongelooflijke nieuwe social gameplay.
Deze uitvoering, die wordt uitgebracht om de 10e verjaardag van de game te vieren, voegt ongelooflijke diepte toe aan de serie via overweldigende 3D-graphics, intuïtieve bediening en een krachtig upgradesysteem waarme je urenlang blijft schieten.