Spellcaster's Assistant
Jij bent Emmy Epheremelda, een magiër in opleiding / magisch assistent. Je meester is op reis en heeft jou de leiding gegeven. Alles was koek en ei tot die vervelende Tomeverme tevoorschijn kwamen en de magische bibliotheek begonnen te vernielen!
Het is nu tijd voor Emmy om die pestkoppen weg te werken voordat de meester terugkomt! En denk eraan: het is niet jouw schuld!