Star Splash: Shattered Star
De hemelse Mother Star heeft duizenden jaren voor balans gezorgd op de planeet. Een boosaardig wezen heeft de ster echter in duizend stukjes geslagen. Een dappere dolfijn moet de brokstukken opsporen om de Mother Star te herstellen en te voorkomen dat het kwaad de wereld vernietigt!
In Star Splash: Shattered Star moet je in dertig levels allerlei halsbrekende toeren uithalen om sterren te verzamelen. Zwem door de zee, spring in de lucht, duik en tuimel op hoge snelheid om de Mother Star te redden. Je kunt het ook opnemen tegen een vriend in de spelstand voor twee spelers* en kijken wie de meeste sterren kan verzamelen!