Super Ultra Star Shooter
Jij bent Vau Woah, een intergalactische gevechtspiloot en een freelance held! Er is een noodsignaal verstuurd vanaf een gevaarlijke planeet vol met levensbedreigende buitenaardse wezens, en alleen Vau Woah kan helpen! Raar maar waar: het is lunchtijd en een goede held kan niemand redden met een lege maag. Tijd voor Vau om zijn intergalactische missie naar lunch te starten!