Sweetest Thing
Het is smullen geblazen met Sweetest Thing, een suikerzoete tijdsmanagements-game! Mieren hebben Candy Land veroverd; de chocoladefontein op het plein staat droog, en de peperkoekhuisjes verkruimelen. Tijd om de hulp in te roepen van een suikermonteur! Reis naar Cupcake State, Chocolate Shire en Jelly City voor de wederopbouw van een suikerrijk. Ga verzamelen, repareren en bouwen, en laat het je smaken!