Teslapunk
Teslapunk is een klassieke 2D-shooter met razendsnelle gameplay. Je moet de aarde verdedigen tegen een invasie van Mars onder leiding van keizer Zangórax. Zangórax is op zijn eigen planeet 's nachts een populaire DJ en overdag een oorlogszuchtige heerser.
De game bevat zes verschillende levels die elk een unieke vormgeving hebben. Verder is er de spelstand Survival, waarin je je schip sterker kunt maken en handige items kunt kopen.