Ontdek de geheimen die schuilgaan achter het masker, terwijl je door vreemde en beeldschone gebieden reist. Zet de wereld om je heen naar je hand en ontdek wie de bedelaar in werkelijkheid is.
Op je tocht kom je vier maskers tegen, die allemaal een eigen kracht hebben. Ga op zoek naar schatten, verborgen ruimtes en nog veel meer.
The Beggar’s Ride is een unieke, vernieuwende en avontuurlijke platformgame waarin de speler de omgeving naar zijn hand kan zetten om duivels moeilijke puzzels op te lossen in een uitgebreid verhaal met veel diepgang.