The Fall
Speel als ARID, een high-tech gevechtspak dat bestuurd wordt door kunstmatige intelligentie. ARID wordt geactiveerd nadat je bent neergestort op een onbekende planeet. De menselijke piloot van het pak is bewusteloos, en het is ARID’s taak om hem koste wat kost te beschermen! Je gaat op zoek naar medische hulp voordat het te laat is, maar naarmate je meer te weten komt over de bizarre en vijandige omgeving, wordt ARID gedwongen om na te denken over haar eigen bestaan. Op ARID’s tocht om de piloot te redden worden de regels die bij haar zijn geprogrammeerd, steeds verder op de proef gesteld.
The Fall is een unieke combinatie van een avonturengame vol puzzels en side-scrolling actie, met een duister en beklemmend verhaal. Je moet op verkenning gaan om je avontuur te overleven. Gebruik ARID’s zaklamp om allerlei interactieve voorwerpen te ontdekken. Als je een vijandige levensvorm tegenkomt, gebruik dan je laservizier en ga het gevecht aan! Vecht, ontdek en gebruik je verstand om dit wonderlijke avontuur te overleven, en kijk hoe ARID zich ondanks haar protocollen steeds meer bewust wordt van de wereld om zich heen.