The Rivers of Alice: Extended Version
Als Alice in slaap valt, betreedt ze een fantasiewereld waar ze haar angsten moet confronteren, zoals Traagheid, Jaloezie en De Leugen.
Geniet van de ontspannen gameplay, de prachtige graphics die zijn gemaakt met waterverf, inkt en grafietpotloden, en de originele soundtrack die gemaakt is door de indie-rockband Vetusta Morla.