Heb je ooit tankcommandant willen worden? Toon Tanks is een simpele maar toch uitdagende game, exclusief voor de Wii U. Het doel van Toon Tanks is om alle vijandelijke tanks uit te schakelen en een hoger niveau te bereiken. De game bevat 80 levels en zes soorten vijanden in vier verschillende werelden.