Bouw een torenhoge totempaal in deze originele benadering van het tower-defence-genre! Zet wolven-, beren- en hertenkoppen op je toren, die allemaal hun eigen sterke en zwakke punten hebben. Voeg beschermende vleugels en vogelsnavels die pijlen afschieten toe om de demonen te doden die je totempaal kapot proberen te maken! Ontdek twee uitdagende en unieke spelstanden: bouw zorgvuldig een onverwoestbare toren op in de Classic Mode, of beleef razendsnelle speelhalactie in de Frantic Mode.