Tumblestone
Tumblestone verandert het drie-op-een-rij-concept in een complexe puzzelervaring vol diepgang, die je niet snel zult vergeten. De intense actie staat garant voor avonden vol Tumblestone-marathons met vrienden.
Neem het op tegen vrienden en familieleden in hectische multiplayergevechten voor maximaal vier spelers*, online** of op de bank. Maak nieuwe vrienden met het matchmaking-systeem in Tumblestone en bewijs dat je ze de baas bent in de online ranglijsten! Kom je een speler tekort? Speel dan tegen computergestuurde tegenstanders. Ben jij mans genoeg om het op te nemen tegen de nietsontziende Nightmare-bot?
Naast de multiplayerchaos kun je ook een aantal singleplayerstanden ontdekken, waarin je Tumblestone in je eentje kunt spelen. Stel jezelf op de proef in de uitgebreide verhaalstand, die boordevol uitdagende puzzels en eindbaasgevechten zit. Los puzzels op die gaandeweg steeds moeilijker en creatiever worden, help een worst bij zijn zoektocht naar nieuwe vrienden en probeer te achterhalen wat er met de Tumblecrown is gebeurd.
Er zijn ook verschillende Arcade-standen. Speel op je gemakje de Marathon-stand, laat zien hoe superieur je intellect is in de Infinipuzzle-stand of verhoog je hartslag in de razendsnelle Heartbeat-stand.
Er zijn honderden missies die je kunt spelen, talloze leuke spelstanden en meer dan tien unieke personages en omgevingen! Tumblestone is tot de nok toe gevuld met puzzelplezier.