Ultratron
Ultratron is een arena-shooter met twee sticks geïnspireerd op de beste klassieke arcadegames, vernieuwd en verbeterd voor de 21e eeuw.
De laatste overlevende mens is gedood door boosaardige, moordende robots en als enige menselijke droid die er nog is, moet jij je door 40 arcadelevels knokken om het uiteindelijk op te nemen tegen de vier grote eindbazen van de Apocalyps.
Ultratron combineert een arena-gameplay met een upgradesysteem, drones, automatisch aangepaste moeilijkheidsniveaus, speciale wapenvaardigheden, online klassementen en een drop-in spelstand voor twee spelers.