Völgarr the Viking
De populaire indie-game Völgarr the Viking is nu uit! Keer terug naar de gouden eeuw van arcadegames en beleef deze game vol onbehouwen actie en brute effecten.
Völgarr the Viking heeft het keurmerk van de klassiekers. Een eenvoudige besturing, hoge moeilijkheidsgraad en een gedetailleerd design, allemaal in combinatie met handgemaakte pixel-animaties en een epische soundtrack.
Wees maar zeker dat je duimen het hard te verduren gaan krijgen met Völgarr the Viking... of stuur je gamesysteem op pensioen. Je bent gewaarschuwd.