Word Party
In de 28 minigames waarin je snel moet nadenken en reageren, kom je bijen, robots, vissen, ruimteschepen en meer tegen. Ontdek gloednieuwe woordspelletjes en unieke multiplayerversies van klassiekers zoals anagrammen en kruiswoordraadsels.