Zen Pinball 2
Zen Pinball 2 is de eerste flipperkastbelevenis op de Wii U, met een spannend aanbod van flipperkasten zoals Marvel Pinball, Plants vs. Zombies Pinball en andere originele ontwerpen van Zen Studios.