Guitar Hero Live
Jam mee met meer dan 100 nummers van ALT-J tot ZZ Top. Classic rock, metal, indie en talloze andere genres passeren de revue als jij als leadgitarist gaat toeren met verschillende fictieve bands. Werk aan je gitaarkunsten en je podiumpresentatie. Werk je langzaam op van optredens in kleine clubs, tot je dé publiekstrekker op immense festivals bent.
In GHTV kun je ook Hero Powers vrijspelen waarmee je je score kunt verdubbelen, de moeilijkheidsgraad kunt verlagen, muzieknoten kunt wissen en meer. Gebruik Hero Powers om je score te verbeteren en de onlineranglijsten aan te voeren! Verhoog je level en speel nóg meer content vrij naarmate je beter wordt. Je kunt het beeld aanpassen aan je eigen stijl, nieuwe muziekvideo's bekijken en live beelden van concerten bekijken.
Rock erop los met je vrienden in je eigen huiskamer, of geef een onvergetelijk concert voor duizenden idolate fans in Guitar Hero Live voor de Wii U.